It’s easy to fall in love with Apulia, for the joy you breath, the good food and the colors of nature and for all these reasons Federica and Luca chose the heel of Italy as destination for their wedding.
Federica and Luca asked to me to realize a reportage that reflected their personalities and told the day spontaneously and with discretion.
Federica falls in love with photography, sweet and beautiful, Luca tender and extremely reserved: a big love that is told through these images.
Francesca Lafratta of Wedding Apulia was cared about the organization giving to this day the authentic taste of Puglia.
The ceremony took place in the beautiful sanctuary of the Madonna d’Ibernia in Cisternino, a Romanesque building dating back to the XII century.
The reception in the wonderful Villa Cenci which, flanked by an exceptional catering, Traetta, hosted a splendid party paying attention to all the smallest details.
And now… Have fun and enjoy!
ITALIAN VERSION
Si fa presto ad innamorarsi della Puglia, il suo clima, l’allegria che si respira, il buon cibo e i colori della natura sono ciò che hanno spinto Federica e Luca a scegliere il tacco d’Italia come meta del proprio matrimonio.
Federica e Luca mi hanno chiesto di realizzare un reportage fotografico che rispecchiasse le loro personalità e raccontasse la giornata con spontaneità e discrezione.
Federica innamorata della fotografia, dolce e bellissima, Luca tenero ed estremamente riservato: un amore grande che si racconta attraverso queste immagini.
L’organizzazione è stata affidata a Francesca Lafratta di Wedding Apulia che ha saputo dare a questa giornata il sapore autentico della Puglia.
La cerimonia si è svolta nel bellissimo santuario della Madonna d’Ibernia a Cisternino, una costruzione in stile romanico risalente al XII sec.
Il ricevimento nella meravigliosa Villa Cenci che, affiancata da un catering d’eccezione, Traetta, ha ospitato una splendida festa curata nei minimi dettagli.
E ora… Buona visione!